30 Haziran 2014 Pazartesi

Rimmel Rita Ora Oje - 203 Lose Your Lıngerıe

Merhabalar! :)

Rimmel London ın bu güzel mi güzel pamuk şekeri gibi ojesini tanıtmak istiyorum. Rita Ora serisinin bu tatlı renginin adı Lose Your Lingerie-203 .Sürülüşü biraz zor geldi bana. Fırça izleri bırakıyor. Ama 2. katta istenilen tonu yakalıyorsunuz. Ojenin en sevdiğim yanıda 60 saniyede kuruması. Çabucak kuruması sayesinde ben 3 kat sürmeyi tercih ediyorum.



Bu da benim Rita Ora ojeme yaptığım basit bir nail art'ım. Eğer bu puantiyeleri yapmak için bir nail art fırçanız yoksa kürdanın ucu veya toplu iğrenin topuyla yapmayı deneyebilirsiniz oldukça basit olduğunu göreceksiniz :)  Ben biraz aceleci davrandığım için tüm noktalar düzgün olmadı. Ama yaparken Essence in dotting pen' ini tercih ettim.





Sevgilerimle Pink Oje....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder