30 Haziran 2014 Pazartesi

Maybelline Bayby Lips

Herkese Merhaba :)

Bu güzellikleri blogumda paylaşmak için biliyorum geç kaldım. Ama blogumla ilgilenmeye hiç vaktim olmamıştı. Bildiğiniz gibi Artık bu güzellikler Türkiye'de de satılıyor. :)) Daha önceden sadece resimden ne kadar tatlı olduklarına bakmakla yetiniyordum. Çünkü malesef bir çok diğer makyaj ürünleri gibi Türkiye ye yurt dışında çıkışlarına göre çok geç geldi. Neyse ki bu tatlı Maybelline Baby Lips 'lerden artık mahrum kalmıyoruz :)

O kadar güzel o kadar tatlılar ki gerek görünüş gerek kokusu olsun kendimi yememek için zor tutuyorum. Fiyatı da kalitesine bakıcak olursak oldukça uygun. 5.99 tl, yani 6 tl diyelim biz ona.

 Dışı turuncu olanı özellikle tavsiye ederim renk olarak daha memnun kaldım nivea lipsticklerin vişnelisi gibi renk veriyor. Pembe olanında tonu açık tatlı bir pembe.Dudaklarımı çok iyi bir şekilde nemlendiriyor. Maybelline Baby Lips şimdiden makyaj çantamın vazgeçilmezi haline geldi bile. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder