12 Nisan 2014 Cumartesi

Watsons Alışverişim

Merhabalar :)

Uzun zamandır blog ile ilgilenemiyordum. Şimdi geri döndüm :) Rimmel in Rita Ora koleksiyonuna el atmazsam olmazdı. İnstagram da görür görmez kendimi en yakın Watsons mağazasında buldum. Deneme amaçlı ojelerin iki rengini aldım şimdilik. Deneyimleyince sizlerle de paylaşacağım.




Rimmel in bu kalem rujuna gelecek olursak tonu çok güzel. Kapatıcılığı ve dokusuda aynı şekilde güzel. Ben memnun kaldım ya siz ?




 Watsons da satılan bu lip balmı alma sebebim aslında dış görünüşüydü. Ama iyi ki de almışım nemlendiriciliği mükemmel dudakları anında yumuşacık yapıyor. Bir daha alır mıyım derseniz evet alırım. :)


Yeni Türkiye' ye gelen NYC markalı bu ruju herkese tavsiye ederim!! En çok memnun kaldığım kesinlikle buydu. Kokusu, rengi, dokusu, kapatıcılığı hepsi ayrı ayrı mükemmel! Bu arada ruj elma kokulu :))


Ürün Numaraları

-Rimmel Colour Rush (kalem ruj) : Give me cuddle 100

-NYC Glossy Lip Balm : 355

-Rimmel rita ora : Breakfast in bed 873

-Rimmel rita ora:  Lose your lingerie 203 (pembe)

-Watsons Baby Soft Lip Balm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder